الأربعاء، 2 أكتوبر 2013

صديقة مجنونه بعقل






كتير شايفين إني صديقة

جميلة مستمعه حمولة

رغم جناني إلا إني

متفهمه واقعيه وقت المشاكل

رومانسية وقت الروقان

 شقيه غلباوية وقت اللعب

بيبان للناس اني عارفة كل حاجة رغم إن كتير مبكونش عارفة أي حاجة

اللي يضايق جوايا بحس بالنقيض

أنا الاتنين ملولة

محبه للتغير رغم حبي الشديد للثبات والاستقرار

حتى لو استقرار نفسي وخيالي

بحب الحب بكرة العنف رغم عصبيتي وخنقتي

باردة ساعات وشعله نار أوقات تانية

كتير شايفين إني بنت منطلقة جريئة ميهمهاش حد

رغم إن ليا قيودي اللي مبتعدهاش

في شيفيني ملاك حتى مع إن الملايكة خلاص في السما

في بيحب قربي

وناس تتمنى احل عن سماه

صحيح مجنونه ومودية ومتقلبة وكله ممكن يحصل في نفس الثانية

لكن الأهم

بعرف أتأقلم بسرعة مع كل ..

 الظروف والأحداث والكوارث اللي بوقع نفسي فيها او بتحصلي طبيعي

غالبا مبحولش أضايق حد قصدا

بعرف أعمل غبية رغم إني بكره اللي يتغابى عليا او يلف ويدور :)

وبزعل من نفسي جدا لما بعمل مشكلة او أزعل حد

نفسي أبطل أزهق بسرعة من كل حاجة حد عنده حل أريد حلاً

كفايه كده النهارده .........

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

رأيك أكيد مهم ليه o.o