الثلاثاء، 1 أكتوبر 2013

جي تقول ببرود







ليه كده ليه

جي تقولي بكل برود ومستني الرد !!!!!!!!!!

بعتك سبتك هونتي عليا

وبرضو بقولك سامحيني دي ظروف

بحبك اه بهواكي ومالو بس نصيبي مش وياكي

اهلي قالوا عليكي وقالو كلام وكلام

صحيح حبينك بس لابنهم لاء ده كلام

بحبك اه بهواكي ومالو لكن اهلي مقدرش اخالفهم

عذبتك اه ضيعتك اه

وفي بحور ندمي هعيش من غيرك

بس نصيبي مش وياكي

حبيني ياريت

وافتكريني

وياريت في علاقة اخوية تكوني معايا

حبيتك اه ورحت بعدت وحبيت غيرك

اختي حبيبتي وكل ما ليا

ديما طمني بالي عليكي

وكل اخبارك ابعتهالي

ولو يوم احتجتي لشيء انا موجود وديما سداد

حبيتي ؟؟!!! ... ياريت لاء ..




قلبي طب لما شك انك حبيتي

سبتك اه هجرتك ايوه

بس انتي خليكي معايا

حبيت غيرك اه مش هنكر

بس انتي لاء متحبيش

انا ربيتك وعلى ايدي علمتك كل حياتك

ازاي يعني لغيري تكوني

استنيني واكيد جي

وليا تكوني الزوجة التانية

اه فيها ايه !!!!!

الشرع محللي الرابعة

ارضي اهلي وارضي نفسي

وانتي كمان هرضيكي

ويلا بسرعه قوليلي الرد واكيد طبعا هيكون الــ أه

منا حبيتك واكيد راح تنسي اني بعتك وروحت هجرتك

منتي حبيبتي وانا حبيبك

أحب اقولك انا بقى ردي يا اللي فكرني دايبه وناسيه ....

بعتني سبتني وروحت بعيد ....

ولهذا فانا من غيرك عشت وتعايشت

واكيد الرد هو الـــــــــــــــــــــــــــ لاء

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

رأيك أكيد مهم ليه o.o